Komentáře ke knize Měděný jezdec :

VeŠ
Tahle knížka není moc známá,ale prostě si ji musíte přečíst.Je to pořádná dávka historie a romantiky v jednom a jak se jednou začtete,už nebudete moct přestat

27.04.2007 20:48
---
Daniela
Byla to zatím nejrásnější knížka jakou jsem kdy četla.Vyvolala ve mě spoustu emocí.Stojí za to si ji opravdu přečíst.Byla bych ráda kdyby vyšlo nějaké pokračování .

28.05.2007 17:20
---
Strela
Ospravedlňujem sa všetkým klasikom a nobelistom, ale táto kniha je moja biblia! Pútavo napísaná a jednoducho neodolateľná. Zážitok na celý život!

29.05.2007 13:24
---
VeŠ
žejo?

29.05.2007 15:36
---
petule
Kniha je opravdu skvělá, přečtete ji jedním dechem. A vzhledem k víceméně otevřenému konci očekávám zda opravdu vyjde nějaké to pokračování.

04.06.2007 21:42
---
Ivča
Jsem ráda ,že nejsem sama na koho tato kniha tak silně zapůsobila ,četla jsem ji už šestkrát a některé pasáže si v duchu pořád přehrávám a brečím u toho. Je to síla.

07.06.2007 21:03
---
Hanka
Zjistila jsem, že autorka pokračování opravdu napsala, jen se obavám, že to ještě nikdo nestihl přeložit do češtiny.

10.06.2007 00:31
---
VeŠ
To by mi nevadilo,v angličtině by to bylo ještě lepší :-)

13.06.2007 19:42
---
Ivča
Je to trilogie druhý díl se jmenuje Taťána a Alexandr a třetí díl Letní zahrada a v anglicky mluvících zemích jsou už vydané. Z Ikaru mi napsali , že se v nejbližší době nepočítá s vydáním pokračování , tak krásné čtení.

14.06.2007 20:42
---
Eva
BYla mi doporučena a já jí můžu opět jen doporučit. Prostě je to čtení od kterého nejde odejít a ráda bych četla dál...

17.06.2007 21:08
---
ina
je to fakt dobra kniha,ktoru precitate jedným dychom.Len skoda ze neni prelozena dalsia cast.

19.06.2007 20:39
---
Jana Doležalová, email: janadol@atlas.cz
Připojuji se k ostatním, čte se jedním dechem. Zaujme jak historií - způsobem drsného života v komunistickém Rusku v předválečném a válečném období , tak krásným romantickým příběhem. Skvělá!!!

20.06.2007 14:45
---
ruzena, email: ruzena.d@seznam.cz
Vše bylo již napsáno, úchvatný silný příběh.

22.06.2007 14:21
---
Zdena, email: zdena.svaskova@seznam.cz
Je to opravudu nejlepší kniha, jakou jsem četla (a že už jich bylo, pracuji v knihovně). Stejně působí i na ostatní čtenáře, kteří nešetří chválou a čekají stejně jako my všichni na pokračování tohoto silného příběhu. Snad se brzo dočkáme

28.06.2007 09:40
---
Světlana Rozumová
Číst tuhle knihu je až nepopsatelný zážitek, to ostatně všichni nebo spíše všechny dobře víte. Jsem ráda, že je nás tolik stejného názoru.

03.07.2007 10:00
---
Ivana
Se vším souhlasím!!! Absolutně nejlepší kniha, co jsem dosud četla a troufám si říct, že jich bylo hodně. Prostě skvělá, nikdy na mě žádná kniha nezapůsobila tak silně. Vřele doporučuju!!!!!!!!

09.07.2007 22:08
---
hodná holka
tato kniha je velmi pěkná!!!nedá se od ní odtrhnout.všem ji doporučuji

11.07.2007 20:10
---
Katka
Tak nevím, na základě předchzích komentářů jsem si knihu půjčila, jsem na straně 40 a musím se nutit do každé další stránky.

12.07.2007 08:20
---
Katka
Tak nevím, na základě předchzích komentářů jsem si knihu půjčila, jsem na straně 40 a musím se nutit do každé další stránky.

12.07.2007 08:20
---
Šťompík
Katko, vydrž! Taky mě začátek nezaujal, ale už to přišlo.

13.07.2007 10:35
---
marwin
Boha jeho co je zase tohle? Vždyť to je nějaká červená knihovna - už ta obálka... Do tohohle seznamu patří světová literatura, jestli po tomhle za padesát let štěkne pes, tak si proto spánembohem hlasujte.

13.07.2007 10:55
---
Strela
Áno! Chýbajú tomu filozofické úvahy a psychologické rozbory, ale nechýba tomu hlavná myšlienka, čo všetko dokáže "preskákať " skutočná láska. Dnes sa také čosi nevidí a práve tento deficit si my ženy vieme aspoň takto, prečítaním tohto braku, vynahradiť. /Z červenej knižnice som prečítala jeden kus a naozaj to bol hnus!/ Mne osobne pokračovanie tejto knihy nechýba, všetko, čo malo byť napísané, bolo. Okrem iného je treba uznať, že udalosti tej strašnej doby sú naozaj vierohodne vykreslené a aspoň to by mohlo byť prínosom pre náročnejších čitateľov.

13.07.2007 11:34
---
Helča **, email: helena.kasalova@rsd.cz
Ahoj, děj knihy mne do sebe vtáhl natolik, že těch pár dní, které jsem trávila jejím čtením, se u nás nevařilo, neuklízelo, nepralo ... naštěstí, jak říkám, ten stav trval jen pár dní. Případné další díly by ale se mnou moje rodina určitě zase ráda přežila (přeživořila) : - ))

16.07.2007 07:54
---
s.k.
Helčo, přečti si všechny "Řeky bohů" od toho se také neodtrhneš. Má to 4 díly a každý má cca 600 - 800 stran. Schválně, jestli to rodina vydrží :-)

19.07.2007 07:48
---
Jitka
A kde se dá tato kniha sehnat? Zkoušela jsem Kosmas.cz, Neoluxor.cz a ... nic. Dík za radu.

23.07.2007 14:25
---
Verča, email: noresa@seznam.cz
Souhlasím s Marwinem, nechápu, jak se tahle knížka mohla dostat tak vysoko a hlavně, jak se sem vůbec mohla dostat..Sedmé místo, to snad není možný, to vám připadá lepší než například Stařec a moře, Čapkova díla nebo Irving? Ještě se chlubte, že jste to četly(nevidím tu krom komentáře marwina, který to nečet, žádnýho chlapa) šestkrát...Zlatá jóga a mystika.:)

23.07.2007 17:11
---
Sylva
Nečetla jsem knihu 6x,ale jen jednou; i já jsem musela "přeskákat" první stránky; pak mě kniha pohltila celou; byla jsem schopná ji číst dlouho do noci i přesto, že jsem velmi dobrý spáč; že jde o červenou knihovnu s dobrým koncem je přeci fajn (kolem nás je spousta zlého-to mi stačí); spíše jsem ale prožívala ty hrůzy války, měla jsem pocit, že se mě to osobně dotýkalo; bylo to jiné než v hodinách dějepisu. Verčo, četla jsem knihy Stařec a moře, Čapkova díla, četla jsem Irvinga, Nerudu i mnoho dalších. Nerozumím lidem, kteří si osobují právo dělit knihy na dobré a zlé, co je kritériem? To mi ještě nikdo nikdy nevysvětlil. Někdo zařadí knihu do "pokladnice"světové literatury a všichni intelektuálové si ji přečtou a pokývájí hlavou: "ano, ta je opravdu dobrá"??????????? Nestyďme se číst knihy, které se nám líbí. Důležité je, co ty knihy zanechají v nás samých. Jinak co se týká pokračování, pokud vyjde, určitě si ho přečtu, ale myslím si, že první díl skončil přesně tak jak skončit mohl a obávám se, že další díly budou odvarem dílu prvního. Werčo a Marwine, nebuďte škarohlídi!!!!!!!!

01.08.2007 14:38
---
Verča, email: noresa@seznam.cz
:))Červená knihovna tady prostě nemá co dělat a myslím, že by to mohl marwin připsat k tomu slabikáři a ústavnímu právu. Nikomu neberu, že to může zanechat hluboký dojem, taky jsem si přečetla pár knížek z červený knihovny, ale že bych je dala sem? Na stránku, která má název Kniha, kterou musíte přečíst, ještě než umřete? Nejsme přece nesmrtelní. Ke zmínce o pokladnici světové literatury se radši nebudu vyjadřovat, k dvojitému v, kterým jsi mi zprznila moje jméno taky ne, takže to je asi tak všechno.:)

01.08.2007 21:24
---
Jana
Knihu jsem dočetla a moc se mi nelíbila. Pokračování si určitě nepřečtu. Narozdíl od Verči si ale myslím, že knížka MÁ v tomto žebříčku co dělat. Realita války je v ní popsána naprosto bravurně.

03.08.2007 11:08
---
Kačka
já sem tuhle knihu přečetla jednou a dojem ve mě zanechala (jako u většiny) obrovský a další díly vyloženě nedočkavě očekávám....

04.08.2007 19:51
---
Sylva
Verčo s jednoduchým V: byla jsem tak uchvácena MarWinem, že jsem omylem napsala stejné W i tobě, za to se omlouvám."Pokladnice" světové literatury je v uvozovkách - snad to všichni pochopili. Hezký den.

06.08.2007 12:09
---
smrad
je to ta nejhorší kniha jakou jsem kdy četla

10.08.2007 20:57
---
Kája
Kniha je překrásná !!!!! Určitě ji všem doporučím.Další díly už jsou sice napsané,ale překládat je zatím nehodlají.Nepochopím to,když je kniha tak oblíbená!?!

12.08.2007 21:33
---
dominik
na tyhle stranky byl odkaz z Zeny a zivot, nebo co? nechapu, jak jinak by se mohla podobna knizka (byt by byla treba vazne dobra... priznavam, necetl jsem) dostat do seznamu nejlepsi literatury vsech dob. a jeste navic na 5. (!!!) misto. ach jo... :-(

15.08.2007 15:57
---
Šťompík
Já zase nechápu, jak se může někdo vyjadřovat k něčemu, co vůbec nečetl. Ach jo!!!

18.08.2007 22:04
---
Lucie, email: normgirl@seznam.cz
Myslím,že žádná jiná kniha neni lepší. A doporučila bych ji všem lidem aby si uvědomili v jakém světě žijí teď. A udělám všechno proto abych si mohla přečíst druhé pokračování s názvem Taťána a Alexandr.

25.08.2007 17:59
---
Aayla
No, nečetla jsem, takže nemohu posoudit, ale myslím si, že když už to kniha dotáhne takhle vysoko, tak i kdyby to byla červená knihovna jako brno, i kdyby to byla nová Steelová, tak je to asi pekelně dobrá Steelová. Když už to červená knihovna dotáhla na čtvrtou pozici, tak na ní asi něco bude:)

31.08.2007 23:49
---
Magda
Nechápu,co pořád všichni mají s tou červenou knihovnou.Je to příběh,který se mohl stát kterémukoliv z nás, po přečtení jsem změnila pohled na život.Nejlepší kniha,kterou jsem kdy četla. Řeka bohů jí nesahá ani po paty.

01.09.2007 11:43
---
Macina
Ano, ano, ano, je to skvělá knížka, je to sice romantika, ale já romantiku ráda a komu se to nelíbí,tak ať si trhne. Myslím, že její 4. místo je zasloužené. Právě ji čtu, sice už podruhé, ale dobrá knížka se dá číst víckrát.

02.09.2007 21:19
---
Aayla
Magdo, červenou knihovnou jsem to nazvala jenom proto, že je tak ta knížka v diskuzi několikrát označována. Já to nečetla, takže to fakt nedovedu posoudit. Chtěla jsem ale tu knížku ve svém příspěvku obhájit. Ať už je to, co je to, je to očividně výborná knížka, kterou se vyplatí přečíst, jinak by takhle vysoko nebyla.

02.09.2007 22:34
---
zlklamaná čtenářka
no to jsem si naběhla :-(( tolik povyku kvůli takové krávovině. je vidět, že se nedá spolehnout na počet hlasů. Větší blábol jsem nečetla a doufám, že číst nebudu :-((

04.09.2007 13:09
---
SJ
A cos kromě toho přečetla, Honzíkovu cestu?

04.09.2007 17:06
---
Moňa
Zas nějaká hvězda "zlklamaná čtenářka" - nauč se taky psát ty IQ tykve !!!!

04.09.2007 18:07
---
chap
slepice, jak Vám někdo sáhne na Vaši slaďárnu, tak jste jak trefený.

06.09.2007 17:12
---
Eva
Potrefená se vždycky ozve.... Mám pocit, že se diskuze zvrtla jinam než měla. Vrátím se ke knize, která je dobrá. Každý máme nárok na svůj názor. Myslím, že lidi co se dostanou na tyhle stránky nemaj zapotřebí provokovat a napadat ostatní čtenáře. Ale koneckonců je to jejich vizitka. Knížka dobrá, o tom svědčí i počet hlasů. A všem HEZKÝ KAŽDÝ DEN !!!!

07.09.2007 07:26
---
Nikol
Včera jsem tuto knížku dočetla. Rozhodně je velice zajímavá její první polovina. Byla to hrozná doba a každý by si to měl přečíst aby si více vážil dneška. Z druhé části je sice také vidět hrůzy války, ale z jiného pohledu, z pohledu života dvou zamilovaných lidí. Není na tom podle mého názoru nic jako z červené knihovny, ani nic co by zasluhovalo opovržení typu že je to "blábol".

07.09.2007 20:50
---
Eliška
Knížku jsem četla asi před třemi lety a naprosto mě dostala, brečela jsem kvůli silnému příběhu ještě dva dny po dočtení, když jsem si to vzpomněla. Jak se příběh dostane do zápalu děje, není možné se od knihy odtrhnout. Tahala jsem tu knížku v kabelce (no, spíš v kabele) do práce, jen abych mohla v každé volné chvilce číst. Neřekla bych, že je to příběh z červené knihovny, hrůzy války a lidských osudů mi tomu moc nenapovídají. Doporučuju přečíst, stojí to za to. Jen je škoda, že se zatím nechystá překlad dalších dílů. V angličině to může být sice lepší, ale co jsem na MD, tak je mi i státnice z AJ na dvě věci, slovíčka mizí z hlavy jako pára nad hrncem :-( Přeji pěkné chvíle strávené u zajímavých knížek!

09.09.2007 15:38
---
Eliška
Ještě info z jednoho nakladatelství: Podle dostupných informací z nakladatelství Euromedia Group kniha „Tatiana & Alexander“, která navazuje na „Měděného jezdce“, u nás s největší pravděpodobností nevyjde. Údajně totiž jde v podstatě o tentýž příběh jako v „Měděném jezdci“, pouze vyprávěný z pohledu jiné osoby. Už v zahraničí to mělo dost velké problémy s prodejností (a v USA kniha ve finále vůbec nevyšla), takže český nakladatel bohužel momentálně o koupi práv neuvažuje.

09.09.2007 15:56
---
Macina
momentalne jsem ve skotsku a doufam, ze tu knihu sezenu, anglicky sice moc neumim, ale se slovnikem to snad zvladnu, potrebuju vedet pokracovani, jinak ta knizka je proste pekna a komu se nelibi, tak at, me se taky nelibi jine knizky, protoze nejsou ctivy a zajimavy, medeny jezdec rozhodne je!!!!!!!!!!

11.09.2007 17:33
---
Macina
a jeste, kdyz date jen paulina simons a hledani ve svete, tak vam naskoci knizky od ni, jsou tam obsahy dalsich dvou dilu, ale v anglictine

11.09.2007 17:43
---
rudlas, email: gragh@seznam.cz
kamoska mi pokracovani knihy koupila a slibyla ze mi do vanoc sezene preklad uz se tesim. :-)

15.09.2007 22:05
---
Zdena Janoušková, email: zjanouskova@centrum.cz
Kniha nás dostala všechny jak doma tak i v okolí, šla z ruky do ruky, a to jsme nějací rypáci, kteří na všem hledají mouchy a hned tak je něco nerozhodí. Mě dohnala až do Petrohradu na vlastní pěst, abych si ho vychutnala jinak než s cestovkou.

20.09.2007 00:43
---
Jarmila
Po dlouhé době opravdu krásné čtení,četla jsem,četla jsem,člověk se dostává jakoby do jiné dimenze.Stojí opravdu za přečtení.

26.09.2007 20:11
---
Mima, email: liami@zoznam.sk
Kniha ma veľmi uchvátila, možno preto, alebo práve preto, že každý človek v svojom najtajnejšom kútiku duše túži aspoň raz zažiť niečo také silné... Kto bol " Orbeli" ?

20.10.2007 23:34
---
s.k.
Proč byla kniha vyřazena? Ne že bych se jí zastávala, kniha mě nezaujala, ale je to knížka jako spousta jiných nahoře v seznamu. Jinak si myslím admine, že jsi píchl do vosího hnízda vyřazením této knížky. Málo která má tolik fanatických přívrženců jako tato :-) To bude mela :-)

21.10.2007 08:38
---
Eva
Stalo se to, na co má autor těchto stránek právo. Čtenářky této knihy dosáhly důležité věci, a sice : Spousta lidí si knihu přečetla, udělal si názor a ví o ní. To je nejdůležitější. I když to není TOP TEN těchto stránek, své splnila. Marwinovi děkuju, že to vydržel tak dlouho a hlavně, že udělal pořádek a bude dělat dál!

21.10.2007 12:55
---
Lenka
Naprosto souhlasím s Evou. Jsem jedna z obětí- z té knihy jsem velkou část přečetla.. Musím říct, že v některých směrech předčila má očekávání. Postavy jsou ploché a děj předvídatelný. Ta kniha je ale především strašně špatně napsaná. V některých částech jsem si opravdu nebyla jistá, jestli si ze mě autorka nedělá legraci. Takže-je přesně to, čím se zdá na první pohled být: ublbaným románkem pro dívky a paní, které chtějí alespoň jednou zažít pseudoopravdovou lásku.

25.10.2007 00:55
---
likuska, email: likuska@atlas.cz
Včera jsem to ve 3 rano dočetla, nejsem schopná normalně fungovat, připadám si jako ochrnutá, neuvěřitelný příběh. Co člověka ne zabije, to ho posílí připadám si mnohem silnější. Omlouvám se za češtinu, pocházim z Ruska, moji dědečkové zahynuli ve 2. svetové valce. Mám dospivajicí děti, doufám že je ta knižka také zaujme.

26.10.2007 11:15
---
peters
Pomalu se jako člen mužského pohlaví bojím přihlásit k tomu, že jsem tuto knihu četl, a ještě potom, co jsem na těchto stránkách zjistil, že to je červená knihovna ;-] Nicméně se zázrakem stalo, že jsem se nemusel učit v září na zkoušky, a sáhl tak k této knížce, a to naštěstí před přečtením této diskuze... Stručně řečeno, nevím, jestli po ní někdo za 100 let štěkne, ale já jsem u ní strávil pěkných pár dnů a to pro mě není málo. A když zjišťuju, že na prvním místě je Šifra mistra Leonarda a na 4. Egypťan Sinuhet, tak radši nemám co už říct, protože poslední, co bych chtěl, by bylo, aby to tady skončilo jako v diskuzích na IDNES ;-]

28.10.2007 23:04
---
Sharka
Každý má právo na svůj názor, ale rozhodně bych řekla, že červená knihovna vypadá jinak. Je to nádherná knížka, kterou jsem přečetla jedním dechem a vidím, že nejsem sama, koho upoutal příběh plný emocí. Od té doby jsem nečetla knížku, která by překonala právě tuto. Líbil se mi konec, dlouho jsem to měla v hlavě a asi bych ani nechtěla číst pokračování, protože si myslím, že to skončilo tak, jak to mělo skončit. Nechápu její vyřazení, ale je mi to celkem jedno, co si o ní kdo myslí. Já jí prostě doporučuju.

13.11.2007 20:50
---
Klára
Souhlasím se Sharkou, myslím, že příběh z války se rozhodně nedá nazývat "červenou knihovnou". Nějakou červenou knihovnu už jsem taky přečetla a rozhodně Měděný jezdec s tím nemá nic společného. Láska,kterou tam hrdinové příběhu prožili snad může prožít každý z nás, nebo ne??????

14.11.2007 09:16
---
Lenka
Uznávám, že asi máme každý hranice toho, co považujeme za červenou knihovnu, jinde.. Nicméně trvám na tom, že dle mého názoru, je to špatná kniha. (a nejen mého) Bwt. nevím, proč by příběh z války nemohl být červenou knihovnou- co třeba Prsten od D. Steelové? (snad se to tak píše) Je fakt, že jestli tohle někdo nepovažuje ze červenou knihovnu tak není co řešit:)

14.11.2007 11:02
---
kuk
Autorka by byla dobrá na psaní dokumentů, ale román je to mizernej.

17.11.2007 09:53
---
Aja
Knihu jsem přečetla natřikrát, tři dny jsem chodila spát v pět ráno, prostě jsem se nedokázala odtrhnout. Každý má na literaturu jiné nároky,různá očekávání. Měděný jezdec ty moje splnil a jsem rozhodně ráda, že se ke mně tato kniha dostala. Jaký je to rámán je prostě věc názorů, já nelituju.

23.11.2007 18:19
---
Daniela
Tuto knihu jsem přečetla několikrát a neustále mě všechno v ní dojímá.Několik dní jsem z ní byla mimo a snažila jsem se na internetu nalézt nějaké pokračování a bohužel.Nevím jak je tomu dnes ale byla bych moc ráda kdyby někdo umístil na net překlad Tatiana a Alexandr a podělil se tak se všemi,kdo po tomto překladu touží ,stejně jako já.

12.01.2008 19:35
---
Zdena, email: zjanouskova@centrum.cz
Vyřazení knihy mě velice popudilo, 40ti letmi nařizovali, co se mi smí nebo nesmí líbit a teď mi totéž činí někdo, o kom nic nevím, skrývá se za jakési krycí jméno , netuším jaký má "gebír" na posuzování. zda je literárním kritikem či profesorem literatury. Ano, jsou to jeho stránky, může si s nimi dělat co chce, bohužel jsem se domnívala, že mají sloužit k diskusi mezi čtenáři, a ne, že budou podrobovány cenzuře. Jiinak bych se nezapojovala. S Marwinem jsem už absolvovala v tomto duchu mailovou přestřelku. Kniha, který vzbudí takový zájem, že je naprosto rozebraná a tolik se o ní diskutuje, se všude na světě nazývá bestsellerem, ať už si o tom myslí kdo chce co chce.A tato je skvělá už tím, že historická fakta tak jak jsme se je neučili popisuje poutavě, dokonale vystihuje atmosféru Leningradu v dobovém kontextu, kdo viděl dokument Blokáda potvrdí, že je tomu tak, a kdo toto město někdy navštívil jí musel být osloven. Ať si Marwin trhne!

30.01.2008 15:00
---
marwin
tak za prvé, nikdo nepopírá, že jde možná o bestseller, možné to je - to ovšem neznamená nic víc a nic míň, než že se dobře prodává. nezbývá mi než citovat z mailu, ve kterém už jsem vyjádřil svůj názor: "Samozřejmě je tu jistý problém, jelikož to, co je nejoblíbenější, nebývá zrovna nejkvalitnější, i tak si ale myslím, že tyto stránky mají smysl. To že se nejlépe prodává červená knihovna, nejčtenější noviny jsou blesk, nejoblíbenější televize je nova a nejoblíbenější filmy stojí za prd, je zkrátka smutný fakt. Já respektuji názor každého člověka a uznávám, že každému se může líbit něco úplně jiného, vy ovšem také respektujte můj názor, stejně jako fakt, že zmíněné stránky vás nikdo nenutí navštěvovat. To, že je v tom seznamu spousta jiných knih, které stojí opravdu "za prd", nepopírám - viz. zmíněný dan brown... Bohužel v jeho případě jsem si ještě nenašel čas tyto výtvory přečíst a rozmyslet se."

30.01.2008 15:12
---
dana
Hi hi hi....... Marwine nedej se ..

05.02.2008 12:56
---
Crowley
Nevim, knihu sem necetl ale pobavil me nazor marwina, kterej na jednu stranu zaklada internetove hlasovani, a na druhou stranu rika, ze ho nezajima ktera kniha se lidem nejvic libi, ale ktera je nejlepsi, z literarniho hlediska. V tom pripade si nemel zakladat internetovou anketu, ale ptat se literarniho kritika. Musim sice souhlasit s tim ze to, ze je sifra mistra leonarda na prvnim miste pred jiz zminovanym egyptanem, a treba Bratry Karamazovi sem tu nenasel vubec (pokud jsem je jen prehlidl, coz je mozne, tak se omlouvam) je vysmech, a ukazuje to kulturni uroven ceskeho ctenarstva, ale zavirat pred tim oci, a vyrazovat knihu proto z hlasovani je podle me ubohe, zvlast kdyz tu je v zebricku treba Kulhanek, kterej se tim ze pise vylozene brakovou literaturu ani nijak netaji.. Pokud si tu chtel jen knihy s nejakou kulturni hodnotou mel si udelat uzavrenou nominaci, a lidi nechat jen rozdavat body jiz nominovanym kniham, a ne je nechat samotne nominovat... Na zaver bych jeste dodal, ze v zebricku je i kniha Lady Fuckingham, udajne od Oscara Wilda, coj je ovsem blud, kdo nekdy cetl neco od Wilda pozna ze tento pornograficky brak rozhodne nesplodila jeho genialni ruka, ale jde o velice spatny podvrh. Kdyz uz bych neco vyrazoval z hlasovani tak by to byla prednostne tato k niha, protoze uvedene informace o autorovi jsou lzive a samotna uroven je az nekde za hranici braku..

01.05.2008 03:44
---
Věra, email: lisice@seznam.cz
Ahoj, nevíte jak se dál vyvíjel děj příběhu v 2.dílu - Tatiana a Alexander? Bohužel kniha je k dostání pouze v originále a já se svou AJ to budu louskat velice dlouho. Díky

23.05.2008 18:04
---
Jožo, email: mustafa.lc@orangemail.sk
Neverím sám, že sem niečo píšem. Prečítal som stovky kníh a aj keď sa mi táto zdala miestami až prečervenená, dočítal som ju hltavo a ten príbeh na mňa zanechal obrovský dojem. Som tretí deň po dočítaní a stále ju mám v hlave. Sám sa tomu čudujem, ale ak sa dostanem k pokračovaniu, neváham... Inak tak v polovici odporúčam pre dekoráciu: http://www.youtube.com/watch?v=A3XvBBofoe4&feature=related

13.06.2008 22:07
---
Katka, email: kacerm@centrum.cz
Při cestě do zahraničí mi mamka starčila tuhle knihu se slovy "to máš, kdyby ses nudila"... po pár probouřených nocích, s trochou nechuti jsem knihu otevřela (v životě jsem nepřečetla román, ani nic z doby války, jsem spíš na Kinga a podobné autory). Prvních 20 stran ve mě zanechaly smíšené pocity, ale cosi, asi styl napsané knihy mě donutil, abych četla dál... a pak už jsem se neodtrhla. Nemůžu uvěřit, že mě něco tolik pohltilo. Je to fascinující příběh... Je pravda, že jsem z toho trochu smutná, protože v knize je dost utrpení, ale nelituju ani jediné strany. Jinak nesouhlasím s názorem, že 2.pokračování Tatiana a Alexandr je podobné. Na anglických stránkách autorky je stručný děj a napovídá, že Tatiana se dostává do Ameriky a Alexandrazatkli sovětští špioni a on má čelit popravě... Tatiana si nachází práci, přátele... Pro Alexandrovi přesto svitla naděje na záchranu a možný život s Tatianou... Opět strhující příběh..Nemůžu uvěřit, že se nikdo z českých vydavatelství neodváží přeložit pokračování když ví, co v nás vzbudil První díl...

17.08.2008 20:39
---
Blanka, email: mystapista@seznam.cz
Proč by ji také překládali,když je o ni zájem,ne.Ach jo

28.10.2008 14:37
---
sia, email: silvia.urubova@seznam.cz
ja jsem našla překlad v poštiněl.kdo ma zajem a umí trochu polsky čteni mu vadit nebude.dala jsem polsky vyhledavač a bylo to.ja si ty dily určitě koupim.

15.11.2008 15:58
---
Jarmila
to Sylvazkusim ti rict, co je dobre a co zle. kriterium pro dobrou knihu rozhodne neni to, ze ji cte mnoho lidi. Mnoho lidi cte spatne knihy, spatne v tom smyslu, ze jsou psany mizernym jazykem a ze jsou bezobsazne, prazdne. Spatne jsou i ty knihy, ktere maji plytke postavy a banalni pribeh, nebo ktere manipuluji at s tim ci onim, jsou utilitarske, a tech ted vychazi mraky, napr. Dan Brown nebo Coelho. Ale jedinym kriteriem je poctivost cloveka. Musi hodne cist a zprvu vse, aby se naucil videt rozdily. Musi mit tu vuli prokousat se vsim, i kdyz ho to nebavi. Mnoho opevovanych autoru neni dobrych, mnoho dobrych je opomijenych. Zakladem pro prijeti ci odvrhnuti je zpravidla vzdelani a schopnost chapat a citit. Na druhe strane - ja treba mam moc rada Cachtickou pani, i kdyz je to brak! Jo a taky Drakulu :-D Medeneho jezdce jsem necetla :-)

25.01.2009 00:40
---
rrr
Nádheeeeeerná kniha !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17.03.2009 16:14
---
macina
tak jsem si precetla druhy dil a musim priznat, ze mozna vychazet ani nemel, bylo to trochu slabe a nemyslim, ze to bylo anglickym jazykem.prvni dil zustava nejlepsi a mozna doporucuji se do zbytku nepoustet a nechat si svuj konec, mam jeste treti dil a opravdu se nemohu dostat pres dvacatou stranku.

14.04.2009 22:15
---
Ivča
Pro všechny fanynky nejkrásnější knihy Měděného jezdce :-)) , mám pozitivní zprávu, že Ikar vyjednává o koupi licence na obě pokračování , tak už nám nezbývá nic jiného než si držet palce a snad se příští rok už konečně dočkáme.

02.10.2009 20:54
---
Yaya
No já nevim, Věčná Ambra v seznamu zůstala, tak nějak to nechápu. Tím se nezastávám Měděného jezdce, jen se divím, jaká jsou ta kriteria.

30.12.2009 21:56
---
estrella
Vážně uvažují o vydání pokračování? Kontaktovala jsem je letos někdy v únoru a bylo mi řečeno, že nic takového neplánují........?:o( Jinak Měděný jezdec je to nejkrásnější co jsem kdy četla...a řeknu Vám, že jsem to četla už asi 12x:o))

05.04.2010 22:13
---
Tereza
To si děláte srandu??!?! Bez přečtení téhle knihy nemůžu zemřít?? tak to jsem NESMRTELNÁ - slaďoučká červená knihovna - fuj

24.08.2010 16:41
---
Olina, email: jandovaolina@seznam.cz
Krásná kniha,která se čte jedním dechem a se slzou v oku!!!Super,určitě doporučuji přečíst.

27.01.2011 20:26
---
Olina
Krásná kniha,která se čte jedním dechem a se slzou v oku!!!Super,určitě doporučuji přečíst.

27.01.2011 20:27
---
klárka
Myslím si, že vyřadit tuto knihu ze seznamu může jen pragmaticky založený muž, který vůbec nechápe slovo lásko. Je to neskutečně krásný a dojímavý příběh a není to žádná červená knihovna. Souhlasím se všemi, které tato kniha uchvátila. Právě včera jsem jí dočetla a celou noc jsem proplakala. A měla jsem obrovský vztek nad všemi válkami, lidskou bídou a nespravedlnosti.A další velká nespravedlnost je, že si opět nějaký "pán tvorstva" dovolil tuto knihu vyřadit ze seznamu, ač získala tolik bodů.

30.05.2011 11:10
---
klarka
Milé fanynky Jezdce, koukněte na youtube, jsou tam ukázky z filmů (není to překlep). podle této knihy.

31.05.2011 22:46
---
klarka
Kniha má rovněž své webové stránky. Autorka stránek na úvod píše: Vítejte na stránkách věnovaných knize Měděný jezdec... Poprvé se mi knížka dostala do rukou v roce 2004, kdy si ji můj dědeček vypůjčil v knihovně jako žhavou novinku. Dal mi ji k přečtení a to jsem ještě skutečně netušila, co mě čeká. Knihu jsem přečetla během necelých třech dní, kdy jsem prožívala širokou škálu emocí, jaké si jen dovedete představit. Od smíchu přes slzy až po uvědomění si, jaké mám štěstí, že žiju teď a tady a jsem ušetřena všech hrůz, které s sebou 40. a 50. léta přinášela. Od okamžiku, kdy jsem si poprvé přečetla Měděného jezdce uběhlo celých šest let a kdykoliv se znovu začtu do jeho řádků (a věřte, že je to často), dojímá mě stejně jako tehdy. Jak stručně popsat tento literární výtvor excelentní spisovatelky Paulliny Simons, nevím. Každý si po jeho přečtní jistě udělá závěr sám. A možná i Vy zjistíte, že slova jsou zbytečná...že se Vám příběh Taťány a Alexandra vryl tak hluboko do srdce, že to stačí jen cítit... Přeji Vám všem mnoho krásných chvil nad touto jedinečnou knihou a pevně věřím, že se i u nás dočkáme jejího pokračování....

31.05.2011 23:22
---
Katka
Tuhle knihu miluji. Jen úplnou náhodou jsem si ji koupila - myslela jsem že to bude úplně něco jiného. Já a číst knížku o válce? :D Tuhle knihu ale zbožňuji a stala se mou nejoblíbenější.

05.03.2012 13:12
---
Ochrana proti spamu. Kolik je dva krát čtyři?
Přidej komentář k této knize:

Vaše jméno: (*)
Email: